Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Je kunt dus het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Als je vraag er niet tussen staat kan je ons altijd mailen en/of een berichtje sturen via Facebook. We helpen je graag verder!

Waar en wanneer kan ik afhalen?

Je kan iedere dag in onze restaurants komen afhalen. Klik hier om de afhaallocaties en de openingsuren te bekijken.

Zijn de gerechten warm of koud wanneer ik ze kom ophalen?

Onze soep en hoofdgerechten zijn vers bereid en warm wanneer je ze komt afhalen. Traiteurschotels, familieporties en desserts worden koud afgehaald.

Hoelang zijn de gerechten houdbaar?

Je kan je gerechten tot twee dagen lang in de koelkast bewaren.

Waar kan ik allergenen in de gerechten terugvinden?

Klik hier voor een overzicht van alle allergenen in onze gerechten.

Hoe kan ik betalen?

Via onze webshop kan je betalen met Bancontact, Visa en Mastercard.
Mis je een betaalmethode, laat het ons dat even weten!

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Potverdorie, wat vervelend! Je kunt een klacht altijd melden door contact op te nemen via ons contactformulier of Facebook. We reageren zo snel mogelijk op je klacht. We doen er uiteraard alles aan om met een gepaste oplossing te komen en jou weer helemaal tevreden te stellen.